Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Služby > Stížnosti

Stížnosti

Uživatelé služby mají možnost vznášet ke způsobu a kvalitě poskytované služby náměty, připomínky, stížnosti. O této možnosti jsou informováni při vstupním pohovoru. Lhůta pro podání stížnosti je 1 rok od doby, kdy nastala skutečnost. 

Stížnost je možno podat ústně/telefonicky, písemně.

Stížnost lze podat i anonymně.

Stěžovatel se může při řešení stížnosti zvolit zastupující osobu.

 

Ústně/telefonicky

  • uživatel sdělí svoji stížnost odbornému pracovníkovi, ten stížnost sepíše a předá ji svému nadřízenému pracovníkovi, který informuje ředitelku organizace.

Písemně 

  • pro podání stížnosti je v čekárně na všech pracovištích organizace k dispozici blok s volnými listy. Stížnost lze vhodit do schránky v čekárně. V případě anonymní stížnosti bude odpověď vložena v deskách „Vyřizování připomínek klientů“.
  • na adresu: Psychocentrum - manželská a rodinná poradna Kraje Vysočina, p.o., Pod Příkopem 4, 586 01 Jihlava

Stížnosti jsou vyřízeny do 30 dnů ode dne, kdy byla stížnost doručena. O způsobu vyřízení je stěžovatel písemně informován. 

Uživatelé služby mají možnost vznášet ke způsobu a kvalitě poskytované služby náměty, připomínky, stížnosti. O této možnosti jsou informováni při vstupním pohovoru.

Stížnost je možno podat ústně/telefonicky, písemně.

Stížnost lze podat i anonymně.

Stěžovatel se může při řešení stížnosti zvolit zastupující osobu.

 

Ústně/telefonicky – uživatel sdělí svoji stížnost odbornému pracovníkovi, ten stížnost sepíše a předá ji svému nadřízenému pracovníkovi, který informuje ředitelku organizace.

Písemně - pro podání stížnosti je v čekárně na všech pracovištích organizace k dispozici blok s volnými listy. Stížnost lze vhodit do schránky v čekárně. V případě anonymní stížnosti bude odpověď vložena v deskách „Vyřizování připomínek klientů“.

Stížnosti jsou vyřízeny do 30 dnů ode dne, kdy byla stížnost doručena. O způsobu vyřízení písemně je stěžovatel informován.

Evidence stížností je vedena v písemné podobě, uložená u ředitelky organizace.

V případě nespokojenosti s vyřízením stížnosti ze strany poskytovatele je možné se obrátit:

MPSV České republiky

Krajský úřad Kraje Vysočina, odbor sociálních věcí

Veřejnému ochránci práv

Asociaci manželských a rodinných poradců

informován.

Evidence stížností je vedena v písemné podobě, uložená u ředitelky organizace.

V případě nespokojenosti s vyřízením stížnosti ze strany poskytovatele je možné se obrátit:

  • MPSV České republiky
  • Krajský úřad Kraje Vysočina, odbor sociálních věcí
  • Veřejnému ochránci práv
  • Asociaci manželských a rodinných poradců